ساندویچ پانل دیواری

ساندویچ پانل ها در حال حاظر بعنوان یکی از مهمترین مصالح مصرفی در صنعت ساختمان شناخته میشوند که اغلب پیمانکاران و سازنده ها از ساندویچ پانل ها استفاده میکنند.در واقع ساندویچ پانل نیز در حوزه دیوار های پیش ساخته در نظر گرفته میشود که اهمیت ویژه و همچنین جایگاه والایی را در این حوزه کسب کرده است.بیشتر مشتریان ساندویچ پانل سازنده های بناهای عظیم و وسیع هستند.به طوری که از ساندویچ پانل دیواری در ساخت دیوار های سوله ها,استخر ها,سالن های ورزشی و…..استفاده میشود.ساندویچ پانل در حال حاظر در صنعت ساخت و ساز جایگاه ویژه ای دارد و دارای خواهان زیادی نیز میباشد.
ساندویچ پانل دارای کاربرد های بسیاری میباشد که از جمله آن میتوان به استفاده در دیواره های کانکس اشاره کرد در واقع یکی از متریال و ملزومات ساخت و ساز کانکس ساندویچ پانل دیواری میباشد که بعنوان یک لایه عایق هم در نظر گرفته میشود که توانایی جلوگیری از نفوذ برودت و دمای هوا و همچنین مانع از ورود آلودگی صوتی میباشد.
ساندویچ پانل در دونوع ساندویچ پانل دیواری و ساندویچ پانل سقفی میباشد و در رنگ های مختلفی در بازار عرضه میگردد.ساندویچ پانل دیواری به طور معمول برای دیوار چینی و بکار گیری آن در دیوار های طویل و طولانی مانند سوله ها میباشد. همچنین استخرهای شنا و مدارس و دانشگاه ها هم از این موضوع بی بهره نیستند و در ساخت و ساز آنها از ساندویچ پانل دیواری استفاده میشود.
ویژگی های ساندویچ پانل دیواری:
-1 وزن سبک
-2 قیمت مناسب و مقرون به صرفه
-3 جایگزین مناسب برای مصالح قدیمی
-4 سهولت و سرعت در نصب
-5 رنگ های متنوع
6- قابل شستشو
-7 عمر بسیار بالا
-8 کاهش زمان فرسایش
-9 عایق حرارتی,صوتی,برودتی
-10 بخش های مخصوص سیم کشی و لوله کشی
-11 مقاومت دربرابر خورنده ها
 https://3dpmco.com/%d8%b3%d8%a7%d9%86%d8%af%d9%88%db%8c%da%86-%d9%be%d8%a7%d9%86%d9%84-%d8%af%db%8c%d9%88%d8%a7%d8%b1%db%8c/

Comments

Popular Posts