قیمت تی ری دی پانل


قیمت تی ری دی پانل

قیمت تی ری دی پنل
به طورمعمول با پیشرفت روز افزون صنعت و تکنولوژی به خصوص در حوزه صنعت ساختمان سازی بکارگیری روش های نوین جایگاهی والا را داراست.همانطور که میدانید یکی از بزرگترین صنعت ها ساختمان سازی میباشد که این صنعت رابطه بسیار زیادی با مصالح و انواع آن را داراست.
بکارگیری مصالح جدید در ساخت مجتمع ها و بناها از اهمیت ویژه ای برخوردار است یکی از این مواد اولیه و متریال پرکاربرد تری دی پانل میباشد که بعنوان یک نوع دیوار آماده عمل میکند. و باعث میشود تا استفاده از سایر مصالح مانند آجر تا حد بسیار زیادی کم شود که این ویژگی بارز به کاهش هزینه های سازنده و مشتری کمک بسزایی میکند.
درواقع تری دی پانل متشکل از یک لایه عایق از جنس یونولیت نسوز یا هما پلی استایرن میباشد.که این لایه عایق بین دو صفحه فلزی مشبک قرار گرفته است که باعث میشود تا استحکام بیشتری هم در نگهداری و هم در هنگام حمل و نقل داشته باشد. اما نصب و اجرای تری دی پانل نیازمند افراد متخصص است تا بتوانند آنرا به درستی در محل مورد نظر نصب نمایند تا بعدها دچار مشکل و نواقص نشود.
نحوه نصب آن بدین صورت است که هر کدام از قطعات تری دی پانل که دارای سایز و عرض و ارتفاع مشخصی نیز هستند در کنار همدیگر قرار میگیرند و نصب میگردند البته نصب آن نیز دقت بسیار بالایی را توسط افراد خبره میطلبد.سپس پس از قرار گرفتن تمامی قطعات و اتمام کار جهت بتن پاشی و یک دست کردن کار یک لایه بتن توسط شاتکریت پاشیده میشود که این امر موجب یکپارچگی میشود.
ساختمان ها و بناهایی که توسط تری دی پانل ساخته میوشد از مقاومت بالایی برخوردار هستند و همچنین دارای وزن کمتری نیز میباشد و بعنوان ساختمان های پیش ساخته و یا تحت عنوان دیوار های پیش ساخته نامیده میشوند.و همچنین همانطور که از نام تری دی پانل پیداست به به معنی دیوار های سه بعدی میباشد.
از مزایای تری دی پانل میتوان به جلوگیری از نفوذ آلودگی صوتی و همچنین سرو صدا اشاره کرد. همچنین عایقی مناسب جهت جلوگیری از نفوذ سرما به داخل و همچنین خروج گرما و یا سرما از داخل بنا به بیرون میباشد که یکی از ویژگی های بارز این محصول محسوب میشود. همچنین مقرون به صرفه بودن و قیمت بسیار پایین آن در مقایسه با سایر محصولات و مشابه آنرا متمایز میسازد.
نصب سریع و آسان در کمترین زمان ممکن و حمل و نقل آسان نیز از مهم ترین ویژگی های تری دی پانل محسوب میشود. البته این محصول را میتوان حتی در یک کارگاه کوچک نیز تولید کرد.
همچنین در داخل تری دی پانل مکانی جهت سیم کشی های برق و لوله کشی های آب جهت نصب و استفاده از رادیاتور و پکیج
 و…….تعبیه شده است
 https://3dpmco.com/%d9%82%db%8c%d9%85%d8%aa-%d8%aa%db%8c-%d8%b1%db%8c-%d8%af%db%8c-%d9%be%d8%a7%d9%86%d9%84/

Comments

Popular Posts